onsdag 3 oktober 2018

Kort.i all enkelhet

Kort , i all enkelhet.

Jätte enkelt kort , som blir hur fint som helst med små medel.




Lite av sakerna som jag har använt



Jag är bara helt förälskad i denna runda diesen från Crealies


Lite delar att stansa ut...







Kort bas



Pysseltagens egna bokbinderilim är toppen



Limma eller tejpa ihop dessa


Limma eller tejpa det på din kortbas.
På detta kortet har jag vikningen upptill



Lite fint pynt 




Snabbt ,lätt och fint!


Hoppas att ni också testar att göra ett.

Kram 

Susanne

Det var så kul att göra så det blev några fler varianter.....









Materiallista ;

Crealiesdies CLNestXXL 6g
Gran dies By Lene BLD1105
Ponsietta dies By Lene BLD1010
Jul stämpel LazerDesign Art;2459


1 kommentar:

Annorlunda vårblommor till Marie

Hej Idag vill jag visa er ett kort som jag har gjort till min dotter, som snart fyller år. Jag tror inte att hon läser i bloggen, men om hon...