onsdag 19 december 2018

Som jag lovade i förra blogg inlägget så blir det en mycket enkel tag OCH lillebror till vin flask förpackningen.

En perfekt duo present,choklad i den mindre.


Hej och hå då kör vi !


Fin cirkel dies och alfabet



3D kuddar för effekt


Ett fint band.
Klart !

Nu till min lilla pudding.
Du gör exakt som på den stora vin hållaren










1 1/4 på EPB


Klipp upp botten flärparna och montera dem som på vin asken







Trevligt att ge bort en av varje



Hoppas att ni tyckte om den ..

Lycka till !

Stor kram Susanne


Material som jag har använt

E nvelope Punch Bord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Moodboard - Annikas tolkning

 Hej på er  Idag är det dags för mig att blogga igen. Denna gång har jag utmanats av min inputers-kollega Lisa att inspireras av denna moodb...