onsdag 23 januari 2019

Stadig pizza ask blir det idag



Fortsätter med opera papperna







Förstärk alla big linjerna



Klipp så här och runda sedan av hörnen




Brun cardstock att montera mönster pappret på för fin effekt

'




Limma fast på asken





Montera nu ihop asken






Detta är en toppen bra och stabil ask


Tum hål


Papperna är så fina så en enkel trollslända blir enda dekorationen


Hoppas att ni tycker om den själv älskar jag denna asken.
Testa den gärna !

lycka till !

Kram Susanne


Material jag använt





Den är inte ruktigt samma men från samma märke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Moodboard- Christinas tolkning

 Hej igen. Nu är det åter jag, Christina, som ska få lov att visa något, och idag är det min tolkning av Lisas moodboard som jag vill visa. ...