onsdag 9 oktober 2019

I dag blir det ett 3 D gratulations kort



Då kör vi !








Så här skall du klippa


Förstärk alla biglinjerna med din bigare


Ett snyggt mönsterpapper
Tejp enligt bilden


Vik på mitten ta av plasten och vik över på den raka biten




Samma på motsatta sidan




Gör samma på de nästa 2


Samma på motsatta sidan




Lite lim i hörnen och tryck till




Nu skall hela härligheten dekoreras


Min favorit blom dies som jag kallar Christina Svensson blomman



Bara att montera ihop blommorna









Lite pistiller i mitten på blomman blir fint


Bak sidan där jag skriver min hälsning


ett fint band runt kanterna och en fin rosett


Så otroligt kul och lätt att göra.
Hoppas att ni testar att göra ett .

Lycka till !

Kram
Susanne

Material lista



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

3 kort med papper från Maja design

Hej Idag tänkte jag visa något som för mig är väldigt ovanligt, jag har gjort kort som går i lila toner. Utmanade mig själv då jag faktiskt ...