onsdag 19 februari 2020

I dag blir det en liten söt ,

Värmeljus väska

med plats för 4 värmeljus




Jätte söt och lätt att göra








Klipp så här


Här rundade jag hörnen på locket, det ser lite finare ut


Jag klär min väska i dubbla lager , du kan göra ett lager om du vill det.Jag tycker att det är lite snyggt med guld eller silver som tittar fram lite


Lager 2 med de underbara underbara papperna från Ciao Bella Under the Tuscan sun


Lim på den lilla flärpen.
Den gör att väskan blir förstärkt i framsidan


Magnet på insidan av locket eller kardborre


Mönsterpapper som täcker insidan av locket



En magnet på guld pappret sen mönsterpapper över


Lim på de små flärparna


Fäst på utsidan på bak delen,sen limmas fram sidorna över




Snyggt och prydligt


Baksidan


Då var väskan nästan klar.
Handtag



Här tryckte jag ut 2 stycken 1/2 inch cirklar som jag skall ha på utsidan av handtagen.
2 små brads behövs med


Jag vek ner flärpen och sen punchade jag ett hål i sidorna


Jag vek handtaget så här och klippte av överskottet


Tryckte ut en 1 /2 inch cirkel i guld och limmade på en pärla till dekoration på locket


Klart !


En liten rosett på sidan


Jätte lätt och rolig att göra.
Hoppas att ni testar att göra en.
OBS !!!
Lätt att det blir fler än en ....


Lycka till !

Kram 
Susanne

Material lista

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Moodboard - Petras tolkning

Hejsan alla fina pysslare! Idag är det min tur att visa vad jag har pysslat med med den fina moodboarden som inspiration. Jag fastnade för d...