fredag 27 mars 2020

Ny DT

Hej Allihopa!
Jag heter Sara är 43 år och är en av dom nya DT för Pysseltagen.
Jag bor i Ringarum, några mil söder om Norrköping.
Jag har hållit på med scrapbooking i 10 år nu, och tycker att det är jätteroligt.

Jag utvecklas fortfarande åt olika håll och blandar många olika stilar.
Tycker att det är lika roligt med kort med mycket dekorationer som jag tycker om CAS kort.
Med Maja designs papper behöver man knappt dekorationer.

Har även börjat att använda olika pulver att blanda i både akrylfärg och i vatten för att skapa egna färger.

Hade inget papper som passade så jag gjorde ett eget.

Jag har fått beställning på inbjudningskort till ett bröllop så jag hoppas att jag får tillåtelse att visa upp resultatet här sedan.

Jag ska blogga här varannan fredag, så jag hoppas verkligen att vi kommer att ses här och att ni kan få någon inspiration av mig.

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annorlunda vårblommor till Marie

Hej Idag vill jag visa er ett kort som jag har gjort till min dotter, som snart fyller år. Jag tror inte att hon läser i bloggen, men om hon...