måndag 10 augusti 2020

Flasktags

Hej allihopa
Nu är det dags igen för mig att visa något roligt.
Vi har ju kommit in i kräftsäsongen och jag vill visa några roliga tags som jag har gjort
att hänga om flaskorna. Perfekt som värd-och värdinnegåva beroende på värdparets tycke och smak.
I det här fallet är det en flaska rödvin och en flaska med snaps.



Till den stora har jag använt mig av party-12, skar till en tag av lämplig storlek, 
min är ca 6,6x11,5 cm och klippte ut en stor kräfta som fick antenner av svart cardstock. En cirkel stansades ut från denna Die och från detta Alfabete tryckte jag ut ordet "SNAPS".

Till den lilla har jag använt denna Ramdie som jag stansade ut en större i röd cardstock och en mindre i party-9. I mitten satte jag en Textdie som jag satte på lite Nuvo drops för att få det lite glansigt.
Sedan är det bara att trycka ut ett hål med denna Punch. Avslutade med några vackra band.

Ha det så gott i kräfttiderna

Kramisar
Christina  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annorlunda vårblommor till Marie

Hej Idag vill jag visa er ett kort som jag har gjort till min dotter, som snart fyller år. Jag tror inte att hon läser i bloggen, men om hon...