onsdag 19 augusti 2020

Kort i all enkelhet

Idag visar jag ett kort. i all enkelhet


Bara älskar dessa underbara papper från Stamperia med hortensior.
Fast jag använde baksidan som är så fin med


Lite material som jag använder


Jag rev kanterna på mönsterpappret med en sax ,klippte av lite på doylien
och limmade dit den och ramarna


Limmade fast mina blommor


Några fina blad


Stack in lite små blad


Några i guld med.
Färdigt !

Hoppas att ni tycker om mitt kort.
Man behöver inte så mycket när mönsterpapperna är så fina.

Kram
Susanne

Materiallista
 Dies (tillfälligt slut)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annorlunda vårblommor till Marie

Hej Idag vill jag visa er ett kort som jag har gjort till min dotter, som snart fyller år. Jag tror inte att hon läser i bloggen, men om hon...