måndag 3 augusti 2020

Två olika....

...kort bjuder jag på idag!
Jag är mitt i ett flyttkaos men det är viktigt för mig att få tid till en stunds skapande.
Så det blev dessa två kort.
På detta kortet har jag använd mig av spillbitar (Patina-serien nr 13,17 och 18 bl. detta )och pusslat ihop tårtbitar med  dem . Se mer utförlig beskrivning i tidigare inlägg från mig den 11 maj.
Satte texten KRAM ( som är från ett set från hÄnglar & Wings ) över ”mittskarven” och dekorerade med blommor i olika färger och former 






Fick en beställning på ett kort till en kille som gillar donuts.
Visste DIREKT vilken papper jag skulle använda mig av!
Detta!!  🍩
Baksidan av pappret har passande texter också 



...,Sådärja. Idag börjar jag jobba igen efter fyra veckors semester.
Hoppas att DU har det bra och njuter av livet. Ta tillvara på varje sekund och se till att få en och annan stund vid pysselbordet ❤️
Ha en härlig pysselvecka
Kram Petra ❤️

2 kommentarer:

Annorlunda vårblommor till Marie

Hej Idag vill jag visa er ett kort som jag har gjort till min dotter, som snart fyller år. Jag tror inte att hon läser i bloggen, men om hon...