tisdag 1 augusti 2023

Jul i juli - del två (även om det formellt har hunnit bli augusti idag)

 Hej och hallå!

Även denna blogg så är temat jul i juli. När jag gjorde mina kort till inlägget för två veckor sedan passade jag även på att använda en hel hög av alla lite mindre spillbitar jag hade och göra många små tändsticksaskar. Enkelt dekorerade med Pysseltagens egna papper jultider och snorkiga jultexter från hÄnglar & wings.




Jag ger bort väldigt många sådana här små askar runt advent varje år, så det är perfekt att redan ha ett litet lager.

Må gott och unna er lite pysseltid!
Jag har använt:
Spillbitar från Pysseltagens egna papper JULTIDER
Stämpelsetet snorkigt juletid från hÄnglar & wings
Texterna är stämplade med versafine onyx black
Dubbelhäftande tejp för att fästa papperen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Moodboard - Petras tolkning

Hejsan alla fina pysslare! Idag är det min tur att visa vad jag har pysslat med med den fina moodboarden som inspiration. Jag fastnade för d...