tisdag 21 augusti 2018

Välkomna till oss

Välkomna till Pysseltagens nya blogg.

Tyvärr så var det inte så lätt som vi trodde att flytta och 
byta ägare och användarnamn på den gamla bloggen. 
Så efter lite kämpande och funderingar så kom vi fram till denna lösningen.

En ny blogg med länk till den gamla, så man enkelt kan hitta allt godingarna.

Susanne "Blomman" Fritzon kommer att blogga hos oss varannan onsdag och vi kommer även att använda detta forum till att visa nya produkter 
och andra roligheter.



Vi vill hälsa alla nya och gamla läsare välkomna

Vickie & Malin


Den fysiska butiken i Tyringe är öppen:
Onsdagar 13-19
Torsdagar 13-19
Söndagar 12-16

(Alla röda helgdagar är det stängt)

5 kommentarer:

  1. Enkelt kan vara väl så gott 😉

    SvaraRadera
  2. Så trevligt, skall bli roligt att se framför och följa er här på bloggen . Kram

    SvaraRadera
  3. FANTASTISKT!!! Vi har sett fram emot detta, TACK!!!
    Det är väldigt inspirerande att se så fina saker man kan göra och alla tips för gåvor att ge bort ;)

    SvaraRadera
  4. Tänk att jag hitta hit igen, tack vare mailet om julkalendern. Har saknat dig/er!
    Hälsn. Ings

    SvaraRadera

Annorlunda vårblommor till Marie

Hej Idag vill jag visa er ett kort som jag har gjort till min dotter, som snart fyller år. Jag tror inte att hon läser i bloggen, men om hon...