onsdag 5 september 2018

Tjo hoo!!!!

Jag är tillbaka .

Börjar ju naturligtvis med en ask.

Hi hi hi !!!


Godis ask







Trevlig ask och rolig att göra.







Då skall det se ut såhär


Klipp såhär och klipp av halva på mittel bitarna


Klipp såhär och puncha ut ett tum hål.



Lim eller tejp.






Lätt som en plätt.


Fina mönster papper från Ciao Bella









De bitarna som klipptes av på flärpen kan man limma på i insidan för mer stabilitet



ev ett mönsterpapper på insidan med


Fin dies från ScrapMan


Färdig!




Hoppas att ni testar att göra en ,super enkelt och kul.

Produkter som jag har använt:

Dies Scrapman DragonflyBTRF-9 (det finns många trollsländor att välja mellan)


Stor kram 

Susanne




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annorlunda vårblommor till Marie

Hej Idag vill jag visa er ett kort som jag har gjort till min dotter, som snart fyller år. Jag tror inte att hon läser i bloggen, men om hon...