måndag 20 april 2020

Barnkort i en pizzakartong

Hej på er allesammans.
Det här är mitt första inlägg i Pysseltagens Blogg, men som DT är jag inte ny.
Jag heter Christina Svensson och har i ett och ett halvt år lagt ut foto på mina alster på Pyssetagens sida på Facebook, så en hel del av er känner mig kanske redan.

Som ni alla känner till, har Pysseltagen gjort egna jättefina papper, jag älskar dem alla.
För ett par veckor sedan kom jag hem med en pizzakartong, innehållandes de nya pappren. 
Grannens femårige pojke stod ute vid sin trädgårdsgrind och frågade om jag skulle äta pizza.
Jag förklarade att det var papper att göra fina kort av, och att jag kunde göra ett till honom och hans lillasyster.


Jag har använt Pyssletagens papper Party1 och Party5
Åttahörningen (oktogonen) kommer från Crealies.
Pappret hittar du här.




Till detta kort har jag använt party5
Pappret hittar du här
Bord-diesen kommer från Tim Holtz


Hoppas att ni nu har fått lite inspiration till barn
 och partykort

Ha det så gott
Kramisar
Christina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stencil och stämplar

 Hejsan! Idag visar jag er två kort för jag använt stämplar, stenciler och dies från bland annat Gummiapan.  Jag börjar med att stämpla bakg...