torsdag 18 juni 2020

Gästbok

Ni som har läst mina tidigare inlägg kanske kommer ihåg att jag gjorde inbjudningskort till ett bröllop för ett tag sedan.
Nu har bröllopet gått av stapeln ( och dom sa JA till varandra) Då kände jag att jag ville ge dom en gästbok i bröllopspresent.
Jag har ju en förkärlek till klet och kladd. Så det använde jag flitigt.


Först så tog jag en stencil och drog Distress Texture Paste över.
Sen så tog jag lite hyvelspån och Pentart 3-D Powder som jag satte fast med Finnabair 3D Matte Gel. Jag tycker ju att det inte finns något som slår det mediumet för att klistra fast saker. Satte även dit lite metalldekos.
Sen målade jag allting vitt med vit Gesso. Och började lägga på lager av Pentarts Waxer.

Sen har jag turen att ha en kompis som äger en 3D printer, så bad om lite hjälp med att få ett monogram.

Jag hoppas verkligen att dom kan spara många minnen i den här gästboken.

Ta hand om er och 
Glad Midsommar
Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Moodboard - Annikas tolkning

 Hej på er  Idag är det dags för mig att blogga igen. Denna gång har jag utmanats av min inputers-kollega Lisa att inspireras av denna moodb...