måndag 20 juli 2020

Bra ....

....att-ha-kort!
Alltid känner vi väl någon som fyller år eller som man vill visa uppskattning på annat sätt genom att tex ge en blomma eller ett paket.
Då är det ju bra att ha ett litet lager med småkort/etiketter.

Jag har använt detta fantastiska papper från Pysseltagen. Det har redan smårutor med olika mönstrade  motiv. Perfekt för mitt ändamål❤️

Jag har skurit ut mönsterpappret och fäst det på vitt papper
Texterna är från hÄnglar & wings.
Har även använt olika dies från bl.a gummiapan och
Checka in dem från Gummiapan lite extra!
Finns SÅ många fina och till ett fantastiskt bra pris. 
Har nu två veckor kvar på min semester. Än så länge har det ju bjudit på både badväder (sol) och pysselväder (regn). Ser fram emot kommande veckor med både pyssel, sol och bad.
Ha en härlig pysselvecka nu!

Kram Petra ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stencil och stämplar

 Hejsan! Idag visar jag er två kort för jag använt stämplar, stenciler och dies från bland annat Gummiapan.  Jag börjar med att stämpla bakg...