onsdag 22 juli 2020

Liten goodie bag

I dag blir det en liten goodie bag




Vänd 




Så här skall det se ut och klipp upp och sned klipp


Lim eller tejp enligt bild
Den lilla flärpen fästs på utsidan av den vänstra
ock sen den högra flärpen över  .Så blir det snyggt och prydligt på insidan av bagen











Så nu döljs den lilla flärpen



Handtag


På handtagen gör du ett litet märke på 3 inch i båda sidorna.Så vet du var du skall sätta tejp eller lim


Ca:1/2 inch in på bagen fäster jag handtagen.Jag drar handtaget mellan mina fingrar ett par gånger tills det böjer sig lite



Likadant på andra sidan


En enkel dekoration




Så lätt och rolig att göra.
Hoppas att ni tyckte om mitt lilla projekt

Kram 
Susanne


Lätt att man gör mer än en ....


Material lista

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annorlunda vårblommor till Marie

Hej Idag vill jag visa er ett kort som jag har gjort till min dotter, som snart fyller år. Jag tror inte att hon läser i bloggen, men om hon...