onsdag 8 juli 2020

Sommar väska

Sommar väska






vänd och biga






Då skall det se ut så här


Biga från märket enligt bilden så det bildar en triangel



Klipp så här



Rundade hörnen på väsk locket


Mönster papper Patina21




Tejp eller lim på flärparna



Sätt den andra magneten över den som är under mönster pappret och en liten bit tejp på.
Stäng sen locket och magneten sitter rätt



Bara att limma dit mönster pappret nu


Foga ihop handtaget till en ring som du sen tejpar fast i locket


Tog en mönster pappers bit som jag limmade över handtaget i locket





Ta daaa !!!

Hittade en knapp i gömmorna och stämplade en liten tag som jag fäste om handtaget




Super lätt och rolig att göra.
Hoppas att ni testar att göra den

Kram
Susanne

Material lista
Mönster papper Patina 21 (jag har använt baksidan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stencil och stämplar

 Hejsan! Idag visar jag er två kort för jag använt stämplar, stenciler och dies från bland annat Gummiapan.  Jag börjar med att stämpla bakg...