torsdag 9 februari 2023

Lunar paste tillsammans med olika stenciler.

Hej på er!

Petra här, och nu är det min tur att inspirera er och jag kommer att fortsätta att göra det varannan torsdag.
Ser fram emot många härliga pysselstunder med er. 


Jag har fastnat för de härligt krämiga Lunar Paste’n som kan användas på olika sätt. 
Jag ska använda dessa tre; Minty Fresh, Silver Lining och Sike.



Idag ska jag använda mig av LunarPaste tillsammans med några olika stenciler,
nämligen  nr 52, 54 och 64 från Gummiapan








I filmen HÄR som finns på min youtubekanal kan ni se mer ingående hur jag gått tillväga när jag använder dem. 


Detta har jag använt:
Olika Lunarpaste 
Stenciler från gummiapan
En variant av Sprayflaska
Texten från hÄnglar & wings 

Hoppas att du blev lite inspirerad och sugen på att testa lite Lunar Paste och stenciler. 
Fråga om det är något ni undrar över och tipsa oss gärna om vad ni vill att jag och tjejerna ska testa härnäst.
Önskar er en fantastisk torsdag!


Kram Petra






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Moodboard - Annikas tolkning

 Hej på er  Idag är det dags för mig att blogga igen. Denna gång har jag utmanats av min inputers-kollega Lisa att inspireras av denna moodb...