torsdag 20 april 2023

Grattis…

 .....Bobo som fyller 1 år!


Jag har använt olika dies från Gummiapan till detta kortet som är i storlek A5. Några dies är från 2022’s julkalender. Har stansat ut i olika sorters papper. Det är cardstock, olika mirror card och akvarellpapper. 

Bakgrunden med hjärtan är gjort med en stencil. Sanden gjorde jag med lite distress oxide.


Vår-Solen skiner för närvarande i Huskvarna där jag bor och jag hoppas verkligen att vi inte får mer snö nu…. Men vågar inte lova något. Hur har ni det där ni bor?

Detta har jag använt:









Grattisdie. Liknande finns HÄR

Vitt papper som kortbas

Bokstäver från sizzix, 

Stencil. Liknande finns HÄR

Ballonger

Mirror card

Blomman som nallen håller i


Önskar er en magisk dag!

Kram Petra 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stencil och stämplar

 Hejsan! Idag visar jag er två kort för jag använt stämplar, stenciler och dies från bland annat Gummiapan.  Jag börjar med att stämpla bakg...