torsdag 27 april 2023

Lite hattar

Hej

Så har det äntligen  blivit torsdag igen och det är dags för mig, Christina att åter skriva i bloggen. Idag hade jag tänkt att visa ett sött kort som jag gjorde till min komps, Susanne. Hon var min bästis under hela skoltiden , och vi har fortfarande kontakt med varandra. 


Jag har använt mig av en underbar die med hatt och tillbehör. På ett akvarellpapper har jag gjort en bakgrund med hjälp av denna stencil. Jag har även stämplat grattis två gånger, lite diagonalt ovanför och under hattarna. Blommorna på "halmhatten" har jag gjort med hjälp av denna die, och jag har använt mig av det som ska vara pistillen.  Alfabetet kommer från Sizzex och är för tillfället slut, men detta är väl så fint.

Önskar er alla en trevlig Valborg

Kramisar Christina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stencil och stämplar

 Hejsan! Idag visar jag er två kort för jag använt stämplar, stenciler och dies från bland annat Gummiapan.  Jag börjar med att stämpla bakg...