tisdag 2 maj 2023

Mini-baby-album

 

Hej!

Tisdag och min tur att visa er något nytt! Idag är det ett mini-baby-album. 

Jag har använt en rund cirkeldie och stansat ut alla sidor/blad med pappret Barn 15 , jag stansade ut så många cirklar jag bara kunde oavsett rutorna med blått, rosa och mönstrat, så flera av sidorna har lite av varje på sig.

Sidorna har jag sedan dekorerat med texter och symboler från olika Pysseltagen-papper. 

Albumet är ihopsatt med en book-binding-ring.


Här kommer lite bilder..


























Länkar till material jag använt, 



Ha det fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Moodboard - Petras tolkning

Hejsan alla fina pysslare! Idag är det min tur att visa vad jag har pysslat med med den fina moodboarden som inspiration. Jag fastnade för d...