tisdag 23 maj 2023

Beställningskort

Så var det tisdag igen och det är min tur att försöka inspirera er idag. Jag har en tuff tid i mitt privatliv och det har inte blivit så mycket pysslat på ett tag. Nu fick jag en beställning på 3 kort och det fick igång mig. Det blev ett 25-årskort, ett konfirmationskort och ett studentkort. 



Till 25 årskortet använde jag detta:
Pysseltagens papper Party 21
Mirror card i satin effect till grattis, blank silver och blank svart till siffrorna.



Till konfirmationskortet har jag använt:
Mirror card blank guld och blank svart
Kvadrat dies (just dessa verkar slut i lager just nu)
Motiv från ett av Pysseltagens papper Journaling 4




Till studentkortet har jag använt:
Mirror card

Må gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stencil och stämplar

 Hejsan! Idag visar jag er två kort för jag använt stämplar, stenciler och dies från bland annat Gummiapan.  Jag börjar med att stämpla bakg...