måndag 22 maj 2023

Studentkort med girlang av vimplar

Tjohej vad bra det blev *ler*
Tittade på Pysseltagens studentpapper med studentmössor
och kunde inte motstå att göra ett kort med vimplar.
Blev sååå nöjd med resultatet.
Ja, det här är nog det coolaste studentkortet jag gjort.
Och då har jag gjort mååånga 😊

(klicka på bilderna för större format)


Vimplarna ritade jag för hand och klippte ut med sax.
Målat alla kanter med svart penna.
Limmat dit snöre i beige färg.
Fäst vimplarna med lim (vid snöret) och 3D-kuddar.
-------------------------
Länkar nedan till det jag använt:



Textstämpeln (slut i lager) är också Pysseltagen.

----------------------
Kika gärna in >>här<< och se vad
mycket roligt det finns att pyssla med
----------------------
Det var allt för idag!
Pyssligaste pysselhälsningar
Petra Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Moodboard - Petras tolkning

Hejsan alla fina pysslare! Idag är det min tur att visa vad jag har pysslat med med den fina moodboarden som inspiration. Jag fastnade för d...