måndag 29 maj 2023

Grattiskort i vitt/svart/beige och turkos

Hejsan hoppsan!
Här kommer ett grattiskort från mig (Petra Maria)
med Pysseltagens papper
Se bilderna nedan hur jag gått tillväga ↓↓


(OBS! klicka på bilderna för större format)


Material jag använt:
>> Papper med Ja, må du leva-sången
>> Papper med etiketter
>> Turkos papper
>> Vitt Papper
>> Lim
Jag har även använt punch cirkel
och punch blomma (se bild)

Ja, man kan göra ett kort precis hur man vill,
det är bara fantasin som sätter gränserna.
_________________
Det var allt för idag!
Hoppas att ni blir inspirerade 💕

Pysselhälsningar
Petra Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stencil och stämplar

 Hejsan! Idag visar jag er två kort för jag använt stämplar, stenciler och dies från bland annat Gummiapan.  Jag börjar med att stämpla bakg...