tisdag 11 juli 2023

Juni-månadssidor till kalendern

Hej på er!!

Lena här idag som ska visa ett nytt månadsupplägg till min kalender, jag ligger lite efter med att visa er så idag kommer ni får se Juni. Tänker att oavsett månadsnamn så kan sidorna inspirera. 

Juni för mig är grönska, början av sommaren och de första jordgubbarna, sommarplaner mm.



Denna gång valde jag att använda stencil och distress oxider som bakgrund på 2 av sidorna för själva månadsuppslaget, samt rutor, text och jordgubbar från Pysseltagens egna papper..

Temat blir sommar och sommarminnen och annat sommarkul på de andra två sidorna också..


Hålen är förstärkta med hålförstärkare.

Även en snutt washitjep har använts överst på en av sidorna. 

Här kommer lite länkar; 


Distress oxide

Brush för användning av distresserna

Lim

Pysseltagens Papper

Hörnstans


Hoppas ni fått lite inspiration!

Ha en fortsatt skön sommar!!

Kram!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Moodboard - Petras tolkning

Hejsan alla fina pysslare! Idag är det min tur att visa vad jag har pysslat med med den fina moodboarden som inspiration. Jag fastnade för d...