onsdag 26 juli 2023

Snyggaste almanackan

En bords-almanacka
💙Galet kul att göra💙

Almanacka med papper frĂ„n Pysseltagen. 
Kvaliteten pĂ„ Pysseltagens egna papper Ă€r 
super, vilket gör det möjligt att man kan 
skapa i stort sett vad som helst av det đŸ€©đŸ„ł

______________________________ 

 SĂ„ hĂ€r har jag gjort
 
33st rektangulÀra pappersbitar i stl.4x8cm.
 
 Rundat hörnen med hörnstans. 
 
Gjort hÄl med hÄltagare.
 
StĂ€mplat med bokstĂ€ver och 
siffror (man kan Ă€ven anvĂ€nda dies). 
 
Tog en trĂ€bit i sliten/rĂ„ stil. 
Stl. 23,5x9,5x1,7cm 
Borrade hĂ„l (5mm borr). 
TrÀdde i bunt-band i hÄlen och spÀnde till dem.
BrÀdan/trÀbiten stÄr av sig sjÀlv pÄ bordet
 
HÀftat fast bunt-banden pÄ baksidan
av brÀdan med hÀftpistol
 __________________________
 
Resultatet blev kanon. 
đŸ‘ŒđŸ™ŒđŸ„łđŸ€©
 
 
LĂ€nk till Pysseltagens papper hĂ€r ⬇️












LĂ€nk till Pysseltagens papper hĂ€r ⬇️
https://pysseltagen.se/kategori/Pysseltagen

De papper jag anvÀnde heter
Journaling 34
Barn 15
Patina 23
Journaling 12
Studenttider 4 (baksidan)

Hoppas att ni blir inspirerade
PysselhÀlsningar
Petra Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Moodboard- Christinas tolkning

 Hej igen. Nu Ă€r det Ă„ter jag, Christina, som ska fĂ„ lov att visa nĂ„got, och idag Ă€r det min tolkning av Lisas moodboard som jag vill visa. ...