tisdag 25 juli 2023

Del.1 Att göra en minibok från grunden

Del 1 av 3
Varsågoda alla pysselbesökare 😊
Här kommer första inlägget av tre,
att göra en minibok från grunden.
Storleken är 8x11cm

👇Se bilder här nedan, där jag steg för steg
visar hur jag har gått tillväga👇


















Jag har använt...
papp från pasta-kartong
>>sax
>>bokbindarlim
linjerat naturfärgat papper från kollegieblock
_________________________

Del 2 visas måndagen
den 31/7-2023

Då ska det monteras sidor och även
dekoreras på insidan av pärmen
____________________________

Det var allt för idag!
Pysselhälsningar
Petra Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Moodboard- Christinas tolkning

 Hej igen. Nu är det åter jag, Christina, som ska få lov att visa något, och idag är det min tolkning av Lisas moodboard som jag vill visa. ...