tisdag 8 augusti 2023

Nytt månadsuppslag till plannern!

 Halloj och Välkomna hit!

Idag ska jag visa nya sidor till den pågående plannern/kalendern.

Man kan tycka att jag ligger lite efter med tanke på att det är Juli som jag visar. Men tanken är ju att visa er hur ett uppslag/månad kan se ut och inspirera er med det.. ;-) Jag använder ju inte min kalender än utan tanken är att den ska bli "full" och börja med den nästa år. Och den börjar verkligen bli det trots att det är flera månader kvar. Se bild längre ner..


För detta uppslag använde jag Journaling 13 som grund. jag har rivit remsor med blommigt papper Patina 12 och limmat i bakgrunden. 


Rutor för datum från Journaling 21 som jag skrivit siffror/datum för hand med svart penna.
Och sedan lite sommarmotiv utklippta från papper Barn 4


Liten text samt pil från papper Journaling 22



Denna sidan fick temat bär, jag/vi försöker alltid fylla frysen med godsaker som är kanon att ha till hösten, en liten skatt.. 

Passsande papper med jordgubbar och blåbär.. Fikatider 4 och Fikatider 6




...och sedan till sist en liten "pepp-sida".. <3 
Dessa citat hittar du bl a på papper Journaling 27
Pepp behövs alltid!

Det är en härlig känsla när boken börjar bli full och jag kan njuta av att bara sitta och bläddra i den.. 

..men det är några uppslag kvar, augusti-november då jag gjorde December vid bokens start..


Alla papper jag nämnt i inlägget är Pysseltagens egna!

Hoppas ni fått lite journaling-inspiration!
Ha en fin dag!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Moodboard - Petras tolkning

Hejsan alla fina pysslare! Idag är det min tur att visa vad jag har pysslat med med den fina moodboarden som inspiration. Jag fastnade för d...