torsdag 10 augusti 2023

Fina Fåglar

 Hej. 

Idag blev jag inspirerad av Maja -papper och de fina och prisvärda stencilerna från Gummiapan. 

Jag har gjort en bakgrund med stencil och Distress oxider. Sedan använde jag papper från Maja design som heter Tropical garden. Så fantastiskt fina färger på just de papprerna. 








Klippte ut två motiv som jag satte i två hörn samt gjorde en remsa av samma papper fast använde då baksidan. 

Dekorerade med lite blommor jag hade hemma samt utstansad text från Gummiapan. 


Detta har jag använt:

Papper i denna serie: Tropical garden 

Distress oxider: saltwater taffy och dusty concord

Infärgningsborstar

Stenciler

Önskar er en fin dag!

Kram Petra 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Moodboard - Annikas tolkning

 Hej på er  Idag är det dags för mig att blogga igen. Denna gång har jag utmanats av min inputers-kollega Lisa att inspireras av denna moodb...