tisdag 10 september 2024

Bröllopskort med papper från Reprint

Hej på er!
Tisdag idag och dags för mig, Annika, att inspirera igen. Denna gång blir det bröllopskort med de fina pappren från Reprint. Blev så glad när Malin tagit in dem till Pysseltagen. Du hittar dem lättast under nytt och påfyllt v 36, missa inte att kolla in alla fina.



Jag tycker att pappren är så fina i sig själva så det blev bara några stämplingar, en vimpel och några enamel dots för det lilla extra. Störst av allt är stämplat med versafine clair morning mist och Till brudparet med nocturne för att det skulle poppa lite mer. Det turkosa pappret tillhör serien birthday, men tyckte detta motivet passade lika bra till bröllop som det rosa som är från serien forever. 








Hoppas att ni njuter av det härliga vädret som inlett september. 
Må gott!
Kram Annika

Jag har använt:
Vit cs i 100-pack till kortstommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett kort med höstfärger!

 Hejsan!  Tisdag idag, och då är det min tur att visa ett alster. Idag valde jag att jobba med bland annat de nyheter som Reprint precis slä...