måndag 27 april 2020

Ballonger....

.... i mängder!


Sonens kompis fyller år så då gjorde jag detta kortet.
Har använt mig av detta från butiken:
 Såhär gjorde jag:



Stansa ut bokstäver ur det fina ballongpappret
Dessa dies är liknande de jag använt


Fäst ett svart papper bakom ballongpappret
Färga in kanterna på bokstäverna och sätt fästkuddar på bokstäverna



Fäst bokstäverna lite snett så det svarta syns lite bakom
Närbilder:




Tack för att ni tog er tid att titta ❤️
Önskar er en Härlig Pysselvecka ❤️
Kram Petra


 

1 kommentar:

  1. Jättefint, lite häftigt med foam som man kan höja upp bokstäverna så de får ett mer djup.
    Kram Ulla

    SvaraRadera

Stencil och stämplar

 Hejsan! Idag visar jag er två kort för jag använt stämplar, stenciler och dies från bland annat Gummiapan.  Jag börjar med att stämpla bakg...