onsdag 29 april 2020

I dag visar jag en bra att ha ask.





Jag använder Champagne cardstock till asken









Nu skall det klippas


Om man vill kan man runda hörn och ta ut ett tum grepp


Innan jag limmar ihop asken så monterar jag mönsterpappret på guld papper




Mönsterpapper 
Jag har använt fina Prima papper
Limma ihop dem och sen på asken





Min favorit blomdies och blad


En trevlig text



Sid flärparna och fram flärpen viks in i asken




Hoppas att ni tyckte om min ask.
Så användbar storlek.

Lycka till !


Kram 
Susanne


Materiallista
 MönsterpPapper tillfälligt slut
 Blom dies tillfälligt slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stencil och stämplar

 Hejsan! Idag visar jag er två kort för jag använt stämplar, stenciler och dies från bland annat Gummiapan.  Jag börjar med att stämpla bakg...