torsdag 21 maj 2020

Nya Papper

Alltså jag har blivit kär i alla Malins nya papper.
Jag trodde från början att jag bara skulle använda några få... Men!!! När man börjar kolla närmare på dom så är det ALLTID något som funkar, fram eller baksida.
Så Denna vecka har jag hunnit få ihop några enkla kort, trots massor av jobb.
Har ni sett nya Grattispapprena *OMG* 
Man skulle inte behöva mer än rätt o slätt ett mönsterpapper på kortet.

Spillbitar.. Alla dessa spillbitar... 
På detta kort använde jag mig av dom bitarna som låg på bordet ( som skulle kastas)
Formen avgör man ju själv...
Är det någon mer än jag som fick sy lapptäcke i skolan.. Våran Notoriska slöjdlärare, vars öknamn är onämnbart, tvingade oss till att sy en lapptäcksruta, och alla idéer som inte var hennes va fel, så därför måste ju jag testa alla andra varianter.
Men samtidigt, så föddes en ide hos mig att testa lapptäcks kunskaperna på papper.

Så har jag även hunnit med ett Grattiskort som ska levereras framöver..

Ha en riktigt trevlig långhelg framför er.

// Sara

1 kommentar:

Stencil och stämplar

 Hejsan! Idag visar jag er två kort för jag använt stämplar, stenciler och dies från bland annat Gummiapan.  Jag börjar med att stämpla bakg...