onsdag 22 februari 2023

Skattjakt 22/2

Välkomna till 22/2 skattjakt

Jag öppnade upp denna sidan 02.22 och skattjakten pågår till 22.22 ikväll.  Hoppas du vill hänga på ...

Här i bloggen finns massor av inspiration. Kolla in nya och lite äldre inlägg, tutorials, tester och länken finns även till den äldre Pysseltagen bloggen. Allt finns på högersidan


Ledtråd 1 tar oss vidare in i min webshopen  https://pysseltagen.se/

"En som får en att träna inför deltagande i stans-SM (svenska mästerskapen i att stansa) är Lene med alla sina stansmallar. Hennes bård passar bra till alla vårens högtider som tex födelsedag, konfirmation , student men även till nationaldagarna 5-6 juni... "  


I potten på 22/2 skattjakt ligger 2st presentkort på a´ 222kr

Önskar dig en fin dag och en bra skattjakt, Lycka till

Malin & tjejerna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Winnie the Pooh

 Hejsan! För er som kanske känt mig en längre tid så vet ni att jag har en förkärlek till just den där lilla björnen. Min mailadress har for...