torsdag 9 mars 2023

Grattis-kort i gult och blått

 Hej fina ni !

Jag fick ett önskemål om att göra ett stort kort till en 90-åring. Det fick bli med det härliga flagg-pappret från Pysseltagen som jag stansade ut med de nya diesen. Blommorna och bladen är dies från Elizabeth craft och de har jag stansat ut i akvarellpapper som jag sedan har färgat in med Distress oxider. 







Sedan har min Pokemon-tokiga son fyllt år.
Så till hans födelsedagskort använde jag en kycklingdie som grund
när jag gjorde dessa två olika Pokemon.


Jag har använt detta:

Det fina pappret med flaggor

Blommor och blad från Elizabeth Craft

Minipärlor i mitten av blommorna

Kvadratiska dies

Grattis-die från Gummiapan 

Kycklingen


Önskar er en fin torsdag. Kram från mig !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Winnie the Pooh

 Hejsan! För er som kanske känt mig en längre tid så vet ni att jag har en förkärlek till just den där lilla björnen. Min mailadress har for...