torsdag 6 april 2023

Scrapträff i Tyringe

 I helgen var jag med ett gäng härliga scrappare på Pysseltagens mysiga träff i Tyringe.


Det blev en salig blandning av demos, god mat, skratt, samtal och en del pysslat.
Här är några av korten jag gjorde:

Här har jag stansat ut ett stort svart & som kommer från Gummiapan. 
Du hittar det HÄR


Jag fick en beställning på ett kort till en tjej som gillar katter och att vara i trädgården.
Gummiapan har massa bra dies till detta! Jag har stansat ut i akvarellpapper och färglagt med distress oxider och vatten.

Det blev ett påskkort också med de härliga påskpapprerna.

Hoppas att våren kommit till er. Där jag bor, i Huskvarna, lurar våren oss med att bli vinter igen. Men nu hoppas jag att vi får ha vår inom kort.
Varma Kramar !!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Moodboard - Petras tolkning

Hejsan alla fina pysslare! Idag är det min tur att visa vad jag har pysslat med med den fina moodboarden som inspiration. Jag fastnade för d...