torsdag 24 augusti 2023

Saknar du….


 ….inspiration? Gör som jag och bläddra bland Pysseltagens fantastiskt fina papper! Kvalitén är fenomenal, färgerna ljuvliga  och motiven oändliga!

Dessa papper har jag använt till dagens kort:

Jag gjorde fyra olika kort där jag utgått från kortbaser som är 15x15 cm. Jag skar ner mönsterpapperet i olika fyrkanter och remsor och använde båda sidorna på pappret:


På kortet med snacksen klippte jag ut några chips
och en ostbåge och använde som dekoration.



Här klippte jag ut några spelkontroller och satte på häftkuddar.
Texten är från gummiapan.


PÅ pizzakortet klippte jag ut några pizzabitar som jag gjorde som en vimpelrad med.
Det prickiga pappret är en del av baksidan av pappret.


Här klippte jag ut en stor svamp som jag satte vid texten i mitten.



Hur gör ni om ni vill inspireras?

Detta har jag använt:

Pizzapappret 

Spelkontrollerna

Snacksen

Svamparna

Texten på snacks-kortet kommer från DETTA pappret

Texten på svampkortet kommer från DETTA papper


Inom kort så flyttar jag (YEY!)och jag kommer då att ha betydligt större ytor att pyssla på.
Det ser jag verkligen fram emot i höstrusket !
Man måste ha lite att se fram emot för att vardagen och alla måsten ska kännas lite lättare..

Hoppas att du blev inspirerad av detta inlägg och skapar med dessa fina papper nu !
Ha en fin dag! Kram Petra 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Moodboard - Annikas tolkning

 Hej på er  Idag är det dags för mig att blogga igen. Denna gång har jag utmanats av min inputers-kollega Lisa att inspireras av denna moodb...