tisdag 12 mars 2024

Grattiskort med stora siffror

Hej på er! 

Dags för mig, Annika, att inspirera er igen. Denna gång tänkte jag visa några relativt snabba och snygga kort med Pysseltagens fina papper och de stora siffer-diesen från Crealies. Kort som är bra att ha i lager om någon kommer med en beställning i senaste laget. Bara att ev lägga till några små detaljer om så önskas.

Det första kortet har redan fått en mottagare. Det var min kollega som behövde ett kort till sin son som fyllt 30. Önskemål om något litet som symboliserar Japan då han skulle få pengar till sin kommande Japanresa. Så en liten flagga och en liten stjärna fick det bli.


Pysseltagen har väldigt många fina mönstrade papper och jag valde några åt det mer manliga hållet denna gång. 





Hoppas att ni gillar dem. Glöm inte kolla in alla Pysseltagens fina papper. De är i en härligt tjock kvalitet. Du hittar dem alla här. Länkar till de papper jag använt på mina kort hittar du längst ner i inlägget.

Önskar er fina stunder i er pysselvrå. 

Jag har använt:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stencil och stämplar

 Hejsan! Idag visar jag er två kort för jag använt stämplar, stenciler och dies från bland annat Gummiapan.  Jag börjar med att stämpla bakg...