tisdag 23 april 2024

3 kort med papper från Maja design

Hej
Idag tänkte jag visa något som för mig är väldigt ovanligt, jag har gjort kort som går i lila toner. Utmanade mig själv då jag faktiskt tyckte att den senaste serien Mum's garden var väldigt fin. 
Den går i lila, rosa och gröna toner. Här hittar ni alla papper från serien som finns i shoppen, de papper jag använt är listade längst ner i inlägget.

Pysselstunden resulterade i tre färdiga alster och några påbörjade. Dessa blev klara.



Två av korten är 6x6 och det tredje är 4 1/4x8 1/4 tum. 

Det blev ett studentkort



Ett grattiskort



Och ett tackkort



Alla dies är utstansade i två eller 3 lager för 3d-effekt. 

Pappren gav mig vår och sommarkänsla. Hoppas att vi alla får njuta av soliga dagar framöver. Må gott!

Jag har använt:

Maja Design papper

Mirror card silver 5-pack (glitterpappret) 5 olika utseenden i samma paket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stencil och stämplar

 Hejsan! Idag visar jag er två kort för jag använt stämplar, stenciler och dies från bland annat Gummiapan.  Jag börjar med att stämpla bakg...