torsdag 18 april 2024

Winnie the Pooh

 Hejsan!

För er som kanske känt mig en längre tid så vet ni att jag har en förkärlek till just den där lilla björnen. Min mailadress har fortfarande pooh i adressen och länge hette jag Poohtra på instagram. Så när jag såg att Pysseltagen fått in just papper mm med Nalle Puh så var jag ju bara tvungen att köpa ett block. Så nu har jag klappat på papperna ett tag. Dags att skapa med dem!

I tisdags använde Lisa några av die-cutsen i samma serie på en LO som hon visade här på bloggen. Blev superfint! Nalle Puh har många fina och underfundiga citat som går att använda till alla oavsett ålder. 

Här gjorde jag ett kort med några av papperna och insåg att ballongerna, som kommer från Gummiapan, passade ju perfekt till detta.

Började såhär:




Och det blev till slut såhär:





Jag har använt detta:

Nalle Puh- Papper från Echo park
HÄR hittar du hela serien
Ballongerna är dies som kommer från gummiapan

Lite band som jag hittade i gömmorna samt blå och svart cardstock.


Nu utmanar jag DIG att skapa med något som du
”klappat” på och inte velat använda än.
Lycka till!
Kramar Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sista april och våren är här!

 Hejsan!  Sista april och det ser ut som att hela landet äntligen ska få lite fint väder! Det är vi värda tycker jag. Det har varit den läng...