tisdag 16 april 2024

Friends are the best

 Hej!

Tisdag igen och min tur att visa lite inspiration på bloggen! 


Idag blir det en layout som jag gjorde med en stencil, distressfärg och Winnie the Pooh die cuts. Visst är det fint att man kan ha ett vuxet tema! Nalle Puh är inte bara för barn!   


Började med stencilen och distress för att få en liten bakgrund som inte är alldeles perfekt. Gillar att blanda olika stilar på mina alster. Sedan fick fotot en matta innan jag började placera ut lite dekorationer i kluster. Nalle Puh är ju en fantastisk söt liten sak, och många av ordspråken älskar jag. 


Det finns lite av varje i förpackningen så jag valde de som matchade bäst färgmässigt och utifrån vad jag ville ha sagt. 





Det finns även superfina Ensmel dots i samma färger som matchar hela temat! Jag älskar dots, prickar och lite bling. Sedan stänkte jag lite svart akrylfärg för att stöka till det lite. Det får inte bli för prydligt. ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annorlunda vårblommor till Marie

Hej Idag vill jag visa er ett kort som jag har gjort till min dotter, som snart fyller år. Jag tror inte att hon läser i bloggen, men om hon...