tisdag 4 juni 2024

Alla gillar olika

  Halloj på er!

Tisdag och dags för mig, Annika, att blogga igen. 

Idag ska jag visa resultatet av en beställning jag fick på tackkort och grattiskort. Det var en ny beställare så jag visade lite olika kort jag gjort. Hon skruvade lite på sig och berättade att hon gillar VÄLDIGT rakt och enkelt. så till och med mina annars raka enkla stil var för mycket. Jag klurade lite och gjorde ett förslag, hon blev så nöjd! Vi kollade tillsammans igenom Pysseltagens egna papper och hon valde ut ett antal som hon gillade. Det finns så otroligt många fina, ta en stund och surfa runt och hitta dina favoriter. 

Klicka här!

Så här blev korten. De flesta fotomattor och texter i olika mirrorcard. Korten är lite svåra att fotografera då det speglar sig snyggt i mirrorcarden.








Så kul att bli påmind om att alla gillar olika.

Ha en fin dag!

Jag har använt:

Die - Thank You

Die - Happy Birthday

Mirrorcard

Pysseltagens bokbindarlim

Årstider 2

Årstider 10

Party 6

Party 20

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Färgglada Grattis-kort

 …. Med Pysseltagens färgglada papper! Hejsan! Hoppas att allt är bra med dig? I dagens inlägg vill jag erbjuda er lite färg och förhoppning...