tisdag 25 juni 2024

Söta papper!

 Hejsan!

Häromdagen beställde jag detta ljuvligt fina pappersblocket som heter Woodland cuties. Kunde helt enkelt inte låta bli ! Det hoppas jag att ni kan se....


Efter en stund vid pysselbordet blev resultatet fyra söta kort som är 10,5 x10,5 cm.. 

Bakgrunden gjorde jag med två olika stenciler, Distress oxider, en remsa med Mönsterpapper från pappersblocket som jag rev underkanten på och en smal remsa kvistpapper. Kvistpappret använde jag även bakom motivet, till texten och kvistarna.

Har även köpt det söta alfabetet från Gummiapan som passade perfekt att skriva ordet KRAM med. Texten grattis, lingonkvistar, algväxt och skira kvistar är även de från Gummiapan. 






Jag klippte ut några blommor från mönsterpappret som sitter bredvid motivet bakom kvistarna.

Några mer bilder och närbilder:











Jag har använt detta:

Kvistpapper 
Pappersblock Woodland Cuties
Kortbaser
Alfabet
Kvistar
Algväxt
Lingonkvistar 
Grattis-die


Hoppas ni köper detta söta papper.
Passa på innan det är slut!
Ha en magiskt fin dag!

Kram Petra 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Två julkulor

 Hej Idag har det åter blivit torsdag och jag Christina ska visa några julkort som jag har gjort. Jag hittade två fina dies från Studio Ligh...