onsdag 24 juli 2024

Ett grattiskort!

 


Hejsan! 


Semester och full sol idag. 

Jag skulle ha bloggat igår men semesterhjärnan har visst klivit in och jag är väldigt dagvill. 🤭


Men nu kommer det ett kort med bla Majas nyaste kollektion, en die och en stencil. 




Jag tog och stansade ut en rektangel i cardstock och en i Majas nya kollektion. 




Sedan tog jag en stencil och färglade en del av kortet med Distress oxide. Det blir en sån mjuk effekt av oxiderna. Vet att jag har sagt det förr, men åh så mysiga de är. 😊


Stämplade en text och monterade med distansklossar på en Basic Die.


Jag monterade alltihopa och kladdade ut lite distress på glasskivan och adderade lite vatten. Sedan tar du en pensel och stänker färg här och där. Passa så du inte stänker där du inte vill. Surt om man förstör allt annat. Satte dit lite halvpärlor och så fick det vara klart. 

Produktlista 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lullaby- fina clearstamps

 Hej! Har ni, som jag, svårt att motstå söta saker?! När jag såg dessa fina clearstamps blev jag så förtjust i dem så nu har jag dem i min ä...