torsdag 25 juli 2024

Trä-look

 Halloj!

Min kusin fyller snart 50 ( oj så gammalt…. säger jag som fyllde samma i januari …)
och då ska hon få det här kortet av mig. 

Jag har använt de härliga papperen med trälook. Jag köpte blocket i stl 6x6.
De finns även med olika tegel…..tror nog att jag villhöver dem också.....
Känner ni också så ibland? Eller rätt ofta...?


De fantastiskt fina stora siffrorna från Crealies är nog ett av de köp jag är mest nöjd med.
De gör verkligen susen på vilket kort som helst!
Jag stansade ut dem i matt silver mirror card och bakgrunden är i svart CS. 

Det blev ännu ett papper där jag stansade ut en cirkel och sedan en ”bräda” som en orkidé fick stå på. Det utstansade Grattis-texten satte jag på en vit pappersbit som jag gjorde hål i och satte lite snöre i. Satte fast det med en brads så det ser ut som en tavla. 


Båda Grattis-diesen kommer från Gummiapan och jag tycker de stansar ut galet bra och priset gör dem verkligen till oemotståndliga! 

Jag har använt:
Träpapper 
Siffror mm från crealies.
Olika Mirror card
Olika Grattis-die från Gummiapan
Orkide-die


Ha en fin dag och glöm ej att pyssla lite grann.
Det gör susen för humöret. Iallafall för mitt.... haha.

Kram Petra 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lullaby- fina clearstamps

 Hej! Har ni, som jag, svårt att motstå söta saker?! När jag såg dessa fina clearstamps blev jag så förtjust i dem så nu har jag dem i min ä...