tisdag 20 augusti 2024

Bullet Journaling på mitt vis,

 Hej alla pysslare!

Semestern är slut och jag har börjat jobba. Hösten är på ingång om ett tag och nu börjar jag bli sugen att preppa höst! 


Ni vet, det är lite som ett nytt år med hösten. Jag älskar listor, att planera och få bocka av sak efter sak. Storstäda hus, putsa fönster och hänga upp nya gardiner. Rensa i lådor och boa in mig inför vintern. 😊 

Så jag har gjort mig en busenkel bullet journal.  Med randigt papper, för att jag gillar att ha det så. 😊

I butiken finns det en förpackning med fina stämplar som jag har använt mig av. Det och de snorkiga orden. 😍 



Jag har stämplat där jag ville, och färglade lite med Spectrum Noir Tri-Blend. De är superfina och blandar sig fint! 


Jag är lite av en minimalist när det gäller kalender, inte en riktig, men jag är nöjd med enkelhet och inte en massa dekorationer överallt. 



Nu ska jag fylla sidorna med mina älskade listor.  😊

Material:

Stämplar

Pennor

Snorkiga texter





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett kort med höstfärger!

 Hejsan!  Tisdag idag, och då är det min tur att visa ett alster. Idag valde jag att jobba med bland annat de nyheter som Reprint precis slä...