torsdag 22 augusti 2024

Grönt är skönt

 Hej på er!

Idag visar jag några kort med dessa härliga papper med drakar på. Varför blev det just dessa papper undrar ni? Det är ett resultat av när jag bläddrade bland de fina papperena från Pysseltagen. De har en fantastisk bra tjock kvalite, ger pysselsug och gör en glad! Finns i otaligt många färger och mönster. Perfekta för alla möjliga tillfällen. Alla är i storleken 12x12. Klicka gärna dig vidare för att se utbudet, jag kan nästan lova att du inte kommer därifrån utan ett gäng papper!


Jag färgade in bakgrunden med en stencil från Gummiapan och Distress oxider i gröna och lila nyanser. Det behövs inte mycket färg för att få ett mönster genom en stencil. Ibland räcker det med det som finns kvar på infärgnings-borsten. Jag använder dessa borstar.

Rev mönsterpappret o limmade dit det. Färglade utstansad text och hörn med Distress och vatten. Tog även några blommor och blad och gjorde på samma sätt. 

Några närbilder:




Detta har jag använt:
Papper
Grattis-die Här hittat du olika från Gummiapan 
Stencil
Hörn
Blommor
Blad
Infärgningsborstar 
Distress Oxide Ink

Hoppas att du tar dig en titt på alla de fina papper som Pysseltagen har ! Du kommer inte bli besviken på kvaliten, färgerna, mönsterna och utbudet ! 

Ha en fin dag och en trevlig pysselstund !

Kram Petra 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett kort med höstfärger!

 Hejsan!  Tisdag idag, och då är det min tur att visa ett alster. Idag valde jag att jobba med bland annat de nyheter som Reprint precis slä...