tisdag 3 september 2024

One layer cards

 Hej hopp! 

Men nu är det höst! Idag har det varit ett ruskväder ute med en massa regn! Löven börjar gulna och jag sörjer sommaren lite. Samtidigt ser jag fram emot hösten. 😊

Jag har gjort några enkla one layer card med stämplar, en stencil och lite pennor. 




Det går finemang att tejpa fast stencilen, då rör den sig inte och man får fina raka kanter med distressdynan. 



Här stämplade jag en text och ritade några linjer med hjälp av en linjal, efter att ha gnuggat med med två oxidefärger igenom en stencil. Rakt och fint. 😊




På detta kort stämplade jag, färglade lite och stämplade dit en text. Sedan ritade jag linjer här med. 




Materiallista










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett kort med höstfärger!

 Hejsan!  Tisdag idag, och då är det min tur att visa ett alster. Idag valde jag att jobba med bland annat de nyheter som Reprint precis slä...