torsdag 3 oktober 2024

Grattis….

 …..på födelsedagen! Visst är det härligt med födelsedagar?! Hurra!! Imorgon får vår fina Dt-Christina detta kortet av mig. Stort GRATTIS till dig!! Du är fenomenal på att göra egna blommor så idag får du dessa av mig 🌸 Önskar dig en fin födelsedag 🎂 



Jag har använt detta till siffrorna. 

Blommorna är dies från Sizzix som jag har stansat ut i akvarellpapper och färglagt med Distress oxide ink i olika gröna, gula, orange och rosa färger.

Bakgrunden är gjord av det som blev över när jag färglade blommorna, alltså olika Distress oxide ink och vatten som jag tryckt mot ett akvarellpapper. 

I mitten på en av blommorna limmade jag dit lite microbeads. Tycker att det ger en härlig effekt 💛

Här kommer ännu ett kort som jag gjort på liknande sätt.




 

Jag har använt:

Till siffrorna 

Stort Grattis 

Blommorna 

Distress oxider 

Mirror card 

Micro beads

Texten är från hÄnglar & Wings och  HÄR hittar du många tokiga, underfundiga, fina och roliga texter.


Jag vill önska dig en fin dag! Kram Petra 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första julkorten med papper från Reprint!

 Hej!!  Vi har haft årets första rejäla frost, så nu kändes det okej att börja med årets julkort. Jag väntar oftast lite för länge, men nu k...